Olemme koonneet tähän yleisimmin kysytyt kysymykset

› Onko etuasiakkuus todella maksuton?

Etuasiakkuus on täysin maksuton. Etuasiakaskortin etujen päivittämisestä matkapuhelinoperaattorisi laskuttaa datan siirrosta oman sopimuksesi mukaisesti.

› Minulla ei ole sopivaa matkapuhelinta, voinko päästä etuasiakkaaksi?

Kyllä voit. Voit tilata perinteisen etuasiakaskortin Energiatililtä tai hakea kortin Oulun Sähkönmyynnin asiakaspalvelupisteistä

› Sähkösopimukseni Oulun Sähkönmyynnin kanssa päättyy – jatkuuko etuasiakkuus?

Etuasiakkuutesi päättyy samalla kun sähkönmyyntisopimuksesikin. Sinun ei tarvitse tehdä mitään toimenpiteitä – etuasiakastilisi sulkeutuu automaattisesti.

› Olen sähkönsiirron asiakas, olenko oikeutettu etuasiakkuuteen?

Pohjoista voimaa etuasiakasohjelma on rajattu Oulun Sähkönmyynnin kanssa sopimuksen tehneille asiakkaille. Tekemällä kanssamme sähkösopimuksen voit liittyä etuasiakkaaksi.

› Voinko saada rinnakkaiskortin kotitalouteeni?

Etuasiakaskortti postitetaan asiakastietojärjestelmän perusteella henkilölle, jonka nimissä sähkösopimus on. Rinnakkaiskortin talouteesi voit tilata Energiatilin kautta.

› Mikä mobiilikortti on?

Saat etuasiakaskorttisi Pohjoista voimaa -mobiilisovellukseen, jonka avulla seuraat helposti sähkönkulutustasi, saat nopeasti yhteyden asiakaspalveluun, pyydät sähkötarjouksen ja pysyt ajan tasalla etuasiakaseduista, kampanjoistamme ja tapahtumistamme. Sovellukseen on helppo kirjautua Energiatilin tunnuksillasi, jolloin etuasiakaskorttisi on käytössä sovelluksen kautta.
Etkö löytänyt etsimääsi?